Odpowiedzi

2009-12-03T16:17:47+01:00
Człowiek romantyczny jest obdarzony niezwykłą wrażliwością, uczuciem i wyobraźnią. Posiada zdolność kształtowania świata i siebie, ale i zdolność współodczuwania ze światem i innymi. Marzenia pozwalają mu wkroczyć w inną, wyższą rzeczywistość
Człowiekiem romantycznym może być też osoba która swoje życie przekłada na rozmyślaniach, pisaniach wierszy czy postępowania na wzorowaniu się nimi
Może być to też ossoba która w okazywaniu swojej miłości do innej osoby jest bardzo delikatna, kupująca kwiaty słuchająca muzyki o miłości czyta wiersze albo nawet je pisze.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:24:06+01:00
Człowiek romantyczny to istota ludzka, która wyraża swoje uczucia bardzo "głęboko". Często jest on poetą,muzykiem,bardem itp.
17 3 17