Odpowiedzi

2009-12-03T16:22:16+01:00
Niee ja ci rozłoże do najprostszej postaci
√160= √16*10= 4√10 bo √16= 4
2 5 2
2009-12-03T16:23:32+01:00
Nie, nie możesz
Możesz za to √160 rozpisać jako: √16*√10 co daje 4√10
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:25:01+01:00
Nie nie zożna tak go rozłożyc ..
np. jak masz pierwiastek ze 160 to robisz tak pierwiastek ze 160 = pierwiastek z 16 raz 10 = 4 pierwiastki z 10
2 1 2