Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:18:13+01:00
Według Greków Olimp zamieszkiwali Bogowie. Najważniejszym z nich był Zeus. Z tej siedziby mogli kierowac oni losami ludzi.
70 2 70
2009-12-03T16:22:27+01:00
Według wierzeń Greków Olimp zamieszkiwali potężni bogowie zsyłający sprawiedliwośc na ziemię Zeus najwyższy z bogów pan Olimpu gdy zaczął się robic zły to ciskał piorunami na ziemię Hera żona Zeusa Artemida łowczyni i boginia zwierząt
48 4 48