Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:20:24+01:00
Trzeba by było się postarać o piątkę z polskiego.
Można by zapytać się nauczyciela o pomoc.
Warto by było wykonać zadanie z angielskiego.

Wszystkie są bezosobowe.
Proszę.
2009-12-03T16:24:40+01:00
Trzeba by posprzątać pokój!
Warto by przestawić to krzesło!
Można by pójść do sklepu!




nie wiem czy dobrze ale tak bym zrobiła
2009-12-03T16:27:59+01:00
Trzeba by posprzatać.
Można by wyłczyć telewizor.
Warto by odwiedzić babcię.