Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:25:10+01:00
Ortodoksyjny-rygorystyczny, np.: rygorystyczne przestrzeganie jakiegoś kodeksu zasad.
A bananowe dzieci to po prostu po naszemu rozpieszczone bachory;)
2009-12-03T21:01:54+01:00
Bananowe dziecko to dziecko, które jest bardzo rozpieszczane przez rodziców/opiekunów - dostaje to, czego chce i jest wychowywane bezstresowo.

Ortodoksja - ścisła wierność doktrynie, dogmatowi; rygorystyczne przestrzeganie jakich-ś zasad.