Odpowiedzi

2009-12-03T16:23:15+01:00
1: 30000000 = 1cm - 300 km
x - 3531
x= 3531 : 300
x=11,77
b)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:24:10+01:00
Na początku skala:
1:30000000
1cm - 300000m
1cm - 300km
3531:300=11,77cm

będzie to odpowiedź b)


gorąco pozdrawiam!!!! ;]
2 5 2
2009-12-03T16:26:26+01:00
Zamieniam skale na skale mianowaną:
1cm - 300km
Układam proporcję:
1cm - 300km
X - 3531km

X=(1cm × 3531km) : 300km
kilometry się skrócą i otrzymamy:
X=11,7cm
odp: b