Odpowiedzi

2009-12-03T16:26:57+01:00
Czy w naszej szkole przydałby się okrągły stół?.
Myślę ze tak,ponieważ przy tym stole mogły by odbywać sie posiedzenia np. samorządu szkolnego.
Jest to ciekawy pomysł i warto go wkręcić w życie szkoły.
Siedząc przy nim każdy z każdym mógł by sie porozumiewać bez przeszkód. Dialogi prowadzone były by w bardziej miłej atmosferze, ponieważ wszyscy mieli by ze sobą kontakt wzrokowy.
Okrągły stół sprawdził się w starożytności,więc myśle ze znalazł by tez poparcie w tych czasach w ktorych teraz żyjemy.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:29:00+01:00
To moze nie bede pisac calosci ale tak troche zebys sobie cos wykorzystala z tego .
Pokoj , harmonia i spokoj panuje zawsze tam , gdzie rzadzi sie w sposob poprawny , zgodny z regulaminem itp .
I choc co do tego nie mam zadnych watpiwosci ,ze w naszej szkole wladze sprawowane sa dobrze , to mimo tego , jak chyba wszedzie przydalby sie okragly stol . Jest on symbolem rownosci wobec wszystkich , wszyscy moga rowno zabrac glos i nikt nie bedzie wywyzszany . Wszyscy ucziowie traktowali by sie w taki sposob ,jaki chcialiby sami byc traktowany oraz nikt nie patrzyl by na to jak ktos wyglada , czy jest ladny czy brzydki .

Juz dawno temu powstaly obrady okraglego stolu , pragne przypomniec ,ze oosily one pozytywne skutki . W naszej szkole tez moglo by cos takiego powstac .
9 4 9