Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:23:43+01:00
-Bezpartyjny Blok Współpracy z Rządem BBWR- Walery Sławek.
* Jakub Bojko
* Ignacy Czuma
* Jerzy Hryniewski
* Leon Kozłowski
* Stanisław Cat Mackiewicz
* Bronisław Pieracki
* Władysław Raczkiewicz
* Janusz Franciszek Radziwiłł
* Stefan Starzyński
* Henryk Szatkowski
* Jan Zagleniczny
* Jerzy Ziętek
-byli członkowie legionów i POW
PPS- Polska Partia Socjalistyczna
1 5 1
2009-12-03T17:40:37+01:00
Armia-Wojsko ale nie jestem pewien.