Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T16:29:19+01:00
Uwaga!!
W dniu 13.11.2009 na boisku szkolnym znalazłem/am torbę w zólto zielone kwiatki. W środku są kosmetyki z firmy Oriflame.Właściciel tej torby niech się zgłosi do ......(imię i nazwisko) Z .......(klasa). Lub zadzwoni pod numer telefonu ...(numer).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:28:52+01:00
OGŁOSZENIE

Podczas zajęć w szkole językowej znaleziono torbę.Znajdowała się ona pod ostatnią ławką w klasie numer 8.Jest to torba damska na jedno ramie, w kolorze czarnym.Na środku jest różowa,charakterystyczna przypinka.W środku torby są książki do języka angielskiego i niemieckiego, piórnik, notes i portfel.
Właścicielkę torby prosimy o zgłoszenie się do dyrektora szkoły Tomasza Mroza.

P.S. liczę na przyznanie punktów
1 5 1
2009-12-03T16:33:40+01:00
Announcement I Found
I found a bag in a school cloak-room.
It is red and white, average. In a middle there are clothes, sporting white boots, books. My contact: 555222555,( tu jakiś adres domowy)
1 5 1