Odpowiedzi

2009-12-03T16:30:17+01:00
Robiąc dobre uczynki. Pomagać w biedzie bliźniemu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:30:42+01:00
1. Pomagać potrzebującym
2. Dawać datki, jałmurznę
3. Dużo się modlić
4. Zostać ministrantem
5. Regularnie chodzić do kościoła
6. Starać się nie grzeszyć
2009-12-03T16:45:02+01:00
Wspomagać innych ludzi np. dawać im dziesięcine , troska o prawość sumienia, , nie zatrzymywać się nad tym co nie jest warte uwagi np dobra matrialne