Wykorzystując wybrane wyrazy napisz krótki dialog w gwarze młodzieżowej.
wyrazy: impra,jarzyć,lipa,mózg paruje,muły,przegięcie,przekimać się,tapeta,tekścić i mogą być inne tylko proszę bez przekleństw bo usune. I nie za krótki. Z góry dzięki :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:30:27+01:00
A; Siema stary!
B: Zapowiada się niezła impra.
A: Stary, zobacz ile tapety na twarzy!
B: To już przegięcie.
A: Ale impra póki co zajefajna
B: Impra spoko, ale bym się przekimał trochę.
A: Stary, taka impra nie zdarza się co tydzień. Korzystaj póki możesz
B: Masz rację.
A: To co robimy?
B: Może wbijamy na parkiet?
A: Pewnie wszyscy się będą jarzyć.
B: I dobrze. Zobaczą kto rządzi.
A: Trzeba rozgrzać trochę parkiet, bo narazie to same muły tam tańczą.
B: A spójrz na te muły pod ścianą.
A: To kujony z 1b, dziwne że wogóle są na imprezce.
B: Im aż mózgi parują od tej wiedzy.
A: koniec gadki, lecimy tańczyć.
1 5 1
2009-12-03T16:32:51+01:00
Wróciłam nad ranem by się przekimać.Rano nałorzyłam za dużo tapety na siebię i miałam przez to lipe ale to już lekkie przegiencie
2009-12-03T16:36:03+01:00
- Hej Majka ! Tomek zaprosił nas na imprę ,jarzysz? Zapowiada się zabawa do rana, więc w razie potrzeby przekimamy u Anki.
co ty na to?
-Jak dla mnie, spoko ,tylko lipa że nie zaprosił mnie osobiście. to z jego strony lekkie przegięcie.
-Wyluzuj,Tomek powiedział mi, że zaprosi cię po tej lekcji,bo wcześniej musi iść do biblioteki.
-A więc zapowiada się szalona zabawa :D
-To do zobaczenia wieczorem!
-Nara!