Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:37:31+01:00
Prąd Zatokowy także Golfsztrom, Golfstrom– powierzchniowy prąd morski północnego Atlantyku.Główna część wód Golfsztromu kieruje się na południowy wschód, część zaś jako Prąd Północnoatlantycki płynie w kierunku Wielkiej Brytanii. Tam wody Prądu Północnoatlantyckiego oddają ciepło atmosferze, ogrzewając Europę (także jako np. Prąd Norweski).
2009-12-03T16:44:15+01:00
Prąd zatokowy inaczej nazywany Golfstrom jest powierzchniowy prąd morski północnego Atlantyku. Jest to sieć prądów , których położenie morze się zmieniać wraz z upływem czasu.

Jak wpływa na Europę ?

Część tego prądu nazywa się w Północnoatlantyckim , ponieważ płynie w kierunku Wielkiej Brytanii. Tam wody tego prądu oddają ciepło atmosferze jednocześnie ogrzewając Europę.

Tak więc ten prąd ogrzewa Europę.
1 5 1
2009-12-03T20:10:42+01:00
Prąd zatokowy, jest to prąd, który opływa Europę i wszystkie jej zatoki.Nazywany także Golfstrom. Prąd ten jest ciepłym prądem. Wpływa więc na klimat Europy, podnosząc temp. na lądzie.
SPISYWANE Z KSIĄŻKI OD GEOGRAFII NIE Z NETA
1 5 1