Odpowiedzi

2009-12-03T16:39:05+01:00
Rodzina wpaja nam pewne wartości, rodzice uczą nas prawidłego postępowania społecznego i nie tylko a poza tym rodzice (rodzina) umacniają naszą wiare, wyznanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:48:57+01:00
Rodzina swoim dobrym postępowanie daje na wzór do naśladowania,tym samy przygotowuje nas do życia małżeńskiego i społecznego.
Jeżeli daje negatywne wzorce to dalsze pokolenia będą naśladowały ich zachowanie.
Również rozmowa z rodzina o małżenstwie jest bardzo ważna bo przygotowuje nas do dalszego życie,jest ona bardzo ważna bo niekiedy bez niej ludziom trudno jest odnaleść sie w życiu społecznym i w życiu małżńskim.


To są tylko moje spostrzeżenia:)
Mam nadzieje,że dodasz coś od sieie:P powodzenia:)