Odpowiedzi

2009-12-03T16:40:28+01:00
Edypa:
- chciał rozwiązać sprawę zabójstwa, nie wiedząc że sam jest tego sprawcą
- skazał sam siebie na męke i wygnanie
- żył w związku z własną matką
- jego dzieci są ze związku kazirodczego
- skazał dzieci na wieczną hańbę
- z króla stał się wygnańcem ( nikim)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:41:53+01:00
Bardziej wzrusza mnie los Antygony ,gdyż
1 straciła ukochanych braci i rodziców
2 w swym ostatnim pożegnaniu z bratem była sama, nikt jej nie pomógł,
3 została skazana na śmierć za miłość i wiarę
4 jedyna jej rodzina (siostra) odwróciła się od niej nie chcąc jej pomóc pochować brata
5 z żalu za światem i życiem byłą zdolna popełnić samobójstwo
2 4 2