120 osób zapytano : ,,W jakiej porze roku siię urodziłeś?'' Otrzymane wyniki przedstawiono w tabelce.
Tabelka :
PORA ROKU:zima-10% ; wiosna 30% ; lato 20% ; jesień 40%

ILU ankietowanych urodziło się w każdej porze roku? [to znaczy nie w procentach to przedstawić tylko w liczbach osób]

3

Odpowiedzi

2009-12-03T16:41:11+01:00
To zależy ile osób brało udział w ankiecie zakładając że 100 to:
10 osób w zimę
30 w wiosnę
20 w lato
40 w jesień
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:42:35+01:00
Zima
100%-120
10%-12

Wiosna
100%-120
30%- (3*12)36

Lato
100%-120
20%- (2*12)24

Jesień
100%-120
40%-(4*12) 48



*-razy
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T16:42:35+01:00
Zima:
1/10*120=120/10=12
wiosna:
3/10*120=360/10=36
lato:
2/10*120=240/10=24
jesien:
4/10*120=480/10=48

/ - oznacza kreskę ulamkowa
2 3 2