Pomógł by mi ktoś zrobić algorytm? ja nie mówię żeby zrobić go całego za mnie ale pomóc mi czy coś :) chyba że się w tym ktoś specjalizuje :)


Narysuj algorytm za pomocą, którego rostrzygniemy która z podanych dwóch liczb (x czy y) jest większa oraz wydrukujemy różnicę pomiędzy liczbą większą a mniejszą. Jeżeli okaże się że podane liczby są jednakowe należy podać dwie nowe liczby.

2

Odpowiedzi

2009-12-03T17:58:55+01:00
Narysuj komputer kolo niego myszke i ekran i kable ;)łatwe ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:39:08+01:00
Start (w kole)
|
wprowadź x i y ( prostokąt)
|
sprawdź cz x > y (równoległobok)
t | n
pisz x jest sprawdź czy x=y (równoległobok)
większe t | n
od y pisz x jest pisz x jest mniejsze
(prostokąt) równe y od y
| (prostokąt) (prostokąt)
| | |
---------------------------------------
|
STOP( w kole)

W nawiasach podałam w jakich skrzynkach operacyjnych trzeba to napisać. Pamiętaj o kierunku strzałek. (Tutaj nie za bardzo się da je rozrysować).
1 5 1