Odpowiedzi

2009-12-03T16:45:08+01:00
Mieszakńcy Chin mają problem z narastającym problemem lundości bo coraz więcej ludzi rodzi się w Chinach a w Japoni rośnie ilosć urodzonych dzieci i Japonia buduje sztuczne wyspy
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:08:29+01:00
Chiny
Chiny są krajem, który zamieszkuje ponad miliard osób. Osady ludzkie, ze względu na rzeźbę terenu i klimat, skoncentrowane są na wschodzie kraju. Występuje tam problem przeludnienia. Władze Chin nie kontrolują liczby dzieci przychodzących na świat, zaczęły więc propagować model rodziny "2+1", aby zredukować liczbę urodzeń.

Japonia
W Japonii gęstość zaludnienia jest bardzo wysoka. Poza tym, po gwałtownym zmniejszeniu liczby ludności po II wojnie światowej, rodzi się coraz więcej dzieci. Kraj ten jest niewielki, jednak usytuowanie na wyspach umożliwia dobudowywanie sztucznych wysp, w celu zwiększenia powierzchni możliwej do zamieszkania przez powiększającą się stale populację Japonii.
2 4 2