Odpowiedzi

2009-12-03T16:48:13+01:00
Oo ja to mam gdzies w zeszycie poszukam i ci na pisze.:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:51:30+01:00
Autorem tekstu jest marzyciel, człowiek oddzielony od społeczeństwa w którym żyje. W swoim bytowaniu po mimo iż nie różni się od innych ludzi wyglądem i sposobem życia czuje się inny, odrzucony. Wie że po za światem teraźniejszym jest jeszce inny świat bardziej uczuciowy, rozbudowany.
1 5 1