Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:52:43+01:00
Coraz mniej ludzi posługuje się gwarą, ponieważ ludzie wolą język nowoczesny, współczesny. Szczególnie młodzi ludzie, uważają gwarę za coś starodawnego, wręcz głupiego. Gwara znika i to bardzo źle, że znika, bo jest ona odmianą języka narodowego i jest dopasowana do danego rejonu kraju. Powinniśmy szanować i nie wstydzić sie gwary ! ;D
mam nadzieję, że pomogłam ;)) ;*
16 4 16
2009-12-03T16:52:28+01:00
Coraz mniej ludzi posługuje się gwarą, gdyż każdy region ma swoją gwarę i przez to trudno jest się ludziom dogadać. Jedno słowo w jednej gwarze znaczy co innego, a w drugiej co innego. Gwarą głównie posługują się ludzie starsi, gdyż młodzi ludzie twierdzą, że gwara to coś przestarzałego. Więc wraz ze starszymi ludźmi odchodzi też i gwara. :p
37 4 37