Przetłumacz zdania:
1,Was her first album successful ?
2.Who was her second menager?
3.How did she do in her exams?
4.When did thiings start to go wrong for Charlotte?
5.Does Charlotte thunk she behaved like a normal teenager?
6.How does Charlotte feel about her mother now?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:52:21+01:00
1. Czy jej pierwszy album był sukcesem?
2. Kto był jej drugim menadżerem.
3. Jak jej szło na egzaminach?
4. Kiedy zaczęło się źle dziać dla Charlotte?
5. Czy Charlotte myślała, że zachowuje się jak normalna nastolatka?
6. Co teraz czuje Charlotte w stosunku do matki?
2009-12-03T17:02:01+01:00
1. Jej pierwszy album był udany ?
2. Kim był jej drugi manager ?
3. jak ona zrobiła egzamin ?
4. Co czuła kiedy wystartował źle do Charlotte ?
5. Czy Charlotte myśli że zachowuje się jak normalna nastolatka ?
6. Co Charlotte czuje do jej matki ?