Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T16:55:34+01:00
Mango-mango
melon - melon
cashews - orzechy nerkowca
corn - kukurydza
almonds - migdały
sweets - slodycze
fats - tłuszcze
pinenuts - orzeszki
coconal-kokos
Becone - bekon
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:03:32+01:00
Mango-mango
melon - melon
cashews - orzechy nerkowca ?????
corn - kukurydza
almonds - migdały
sweets - slodycze
fats - tłuszcze
pinenuts - orzeszki ziemne powinno byc peanuts
coconal-kokos powinno byc coconut
Becone - bekon powinno byc becon

PROSZE BARDZO mąDRALO