Odpowiedzi

2009-12-03T16:52:54+01:00
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, dzielenia sie opłatkiem z rodziną, odpoczynku, miłych wspomnień.
Swietujemy, bo wtedy narodzil sie Jezus.
1 5 1
2009-12-03T16:53:57+01:00
Świeta są dla mnie czymś wyjątkowym jest to przedewszystkim narodzenie sie Jezusa.Pozatym jest to czask kiedy spotyka sie rodzina bliscy wszyscy są dla siebie uprzejmi i przyjacielscy jest to niezwykły czas.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:54:53+01:00
Cześć ! :)
czy omawiasz "opowiesc wigilijna"??
Tutaj musisz sie rozpisac:
1> najpierw napisz czym sa swięta dla wszytskich ludzi
2. potem napisz jak ty je obchodzisz (warto wspomniec o 12 potrawach)
3. a na koniec zakoncz czym sa dla ciebie swiata ( czy sa dla ciebie wazne, na co najbardziej czekasz)
2 1 2