Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:56:34+01:00
Diese Plattform wird zur Zeit umgestaltet to oznacza Ta platforma jest przekształcana obecnie a nagłówka nie mogę rozczytać :/ przepraszam ;* ;D
1 5 1
2009-12-03T18:31:01+01:00
Pozdrowienie i powitanie Boga, aby oszczędzić na Jeziorze Bodeńskim w samym sercu Europy.

Platforma ta jest przeliczana na czas.
2009-12-03T19:28:50+01:00
Diese Plattform wird zur Zeit umgestaltet to oznacza Ta platforma jest przekształcana obecnie a nagłówka nie mogę rozczytać :/ przepraszam ;* ;D
1 5 1