9,Choinka świeciła przez 30 nocy.Była zapalana o godzinie 16,00,a gasła o godzinie 7,00 następnego dnia.Koszt oświetlenia choinki przez godzinę to 2 zł.Oblicz ,jaki był łączny koszt oświetlania choinki przez cały okres 30 nocy.

3

Odpowiedzi

2009-12-03T16:55:21+01:00
Od godziny 16 do godziny 7 mija 15 godzin.
15*2zł=30 zł - 1 dzień
30 zł * 30= 900 zł
Łączny koszt wynosi 900 zł.
Myślę, że dobrze ^^
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T16:55:35+01:00
16 do 7 to 15 godz
15godz x 2zl = 30 zl- jedna noc
30 zl x 30nocy =900 zl
Odp: Łączny koszt oświetlenia choinki przez 30 nocy wynosi 900zł

Mam nadzieje że poprwanie ;]
Pozdrawiam :)
Dasz najlepszą??
4 2 4
2009-12-03T16:56:34+01:00
Między godz 16.00 a 7.00 mija 15 g0dzin czyli:
15*2zł= 30zł (koszt za jedną noc)
30(zł)*30(nocy)= 900zł

odp. Łączny koszt oświetlenia za choinkę wynosi 900zł.
1 1 1