Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:10:57+01:00
Oto moje argumenty:
- Jest to książka przygodowa , a ja takie lubię.
- Jej fabuła jest ciekawa i interesująca.
- Opowiada o niezwykłej przyjaźni .
- Można w jakiś sposób utożsamiać się do bohatera.
- Na pewno dobrze się ją czyta.
- Nie jest nudna.
- Zawsze można wyciągnąć z niej ciekawe wnioski.
- Każdy młody człowiek jest w stanie ją zrozumieć.
- Myślę, że każdemu przypadnie do gustu.
8 2 8
2009-12-03T17:11:33+01:00
Książke Robinson Crusoe warto przeczytać dlatego , że jest to bardzo ciekawa i pouczająca lektura.W kasiążce tej jest wiele mądrości życiowych i pouczeń , a sam Robinson to przykład gody naśladowania.W książce Daniela Defoe widać również jak zochowuje się człowiek zdany na siebie i los.Dlatego ja bardzo serdecznie polecam książkę i sądzę , że będę często do niej wracał\wracała.
7 3 7