Odpowiedzi

2009-12-03T17:06:14+01:00
2009-12-03T17:08:18+01:00
W zależności od dostarczyciela internetu. istnieją tacy, którzy dostarczają właśnie za pomocą modemu, lub tacy którzy dostarczają poprzez kabel sieciowy który podłączany jest do karty sieciowej ( zazwyczaj wejście rj-45). Istnieje również możliwość podłączenia się do bezprzewodowej sieci (punktu dostępu takiej sieci) WLAN (wi-fi) za pomocą bezprzewodowej karty sieciowej.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:09:36+01:00
Dziwne pytanie.

Modem - umożliwia podłączenie do sieci globalnej poprzez analogową linię telefoniczną.
Modem ISDN - umożliwia podłączenie do sieci globalnej poprzez cyfrowe łącze telefoniczne (wymagana specjalna centralka).
Karta sieciowa z wejściem RJ45 - umożliwia podłączenie do lokalnej sieci komputerowej 10/100/1000 Mbit.
Karta sieciowa z wejściem BNC - umożliwia podłączenie do lokalnej sieci komputerowej o przepustowości <10 Mbit.
Karta sieciowa WLAN - umożliwoa bezprzewodowe podłączenie się do sieci komputerowej w różnych pasmach częstotliwości: 2,4GHz, 3.6GHz, 5GHz, 5.7GHz.

Do tego jeszcze gama kart sieciowych ze złączami na kable koncentryczne, światłowodowe etc.

Więc wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć :]