Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:08:36+01:00
X+y=15(x-y)
x=4+y

4+y+y=15(4+y-y)
x=4+y

4+2y=60
x=4+y

2y=60-4
x=4+y

2y=56
x=4+y

y=28
x=4+28

y=28
x=32

Odp.Te liczby to 32 i 28
2 3 2
2009-12-03T17:09:16+01:00
Jakie to liczby których suma ich jest o 15 razy wieksza od ich róznicy, a pierwsza z nich jest o 4 wieksza od drugiej ?

x+y=15(x-y)
x=4+y

4+y+y=15(4+y-y)
x=4+y

4+2y=60
x=4+y

2y=60-4
x=4+y

2y=56
x=4+y

y=28
x=4+28

y=28
x=32

Odp.Te liczby to 32 i 28
1 5 1