Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:16:05+01:00
Cześć Kuba,
U mnie wszystko w porządku a u ciebie?? Słyszałem że siedzisz ciągle przed komputerem ale to nie jest dla ciebie dobre. Wiesz po pierwsze takie siedzenie przed komputerem może sprawić różne problemy np. wada wzroku czy tendencja do garbienia co może wkrótce przobrazić się w chorobe. Przez to omija cie wiele ciekawych, miłych chwil które mogłbyś spędzić bez swego komputera.
Przez to tracisz szanse na poznanie nowych ludzi w normalnym świecie nie elektronicznym gdzie może cię spotkać wiele przykrości, kłamstwa itp.
Mam nadzieje że cię przekonałam że nie warto tyle siedzieć przed komputerm więc zamiast pisać mi e-maili napisz normalny list.
Pozdrawiam Moniczka
2009-12-03T17:16:58+01:00
Cześć Kuba !
Co tam u Ciebie słychać ? Słyszałem ze spedzasz duzo czasu przy komputerze.Odradzam Ci ten nawyk,poniewaz wiaze sie ta z licznymi problemami.Wiesz przeciez ze wzrok sie psuje od ciaglego patrzenia w ekran.Sprobuj zaczac sie ograniczac.Gdy spedzasz przy komputerze np.4 godziny to siedz tylko dwie a nastepne dwie mozesz poswiecic na spotkanie z kolegami.

PS.Pozdrow wszystkich i czekam na odpowiedz !
Janek