Odpowiedzi

2009-12-03T17:17:55+01:00
Bo szkoła czasem taka jest
czasem nudna
czasem śmieszna
lecz najlepsze w niej
jest to że przyjaciół
często masz...

szkoła z czym sie kojarzy??
szkoła po co ona komu??
szkoła nudna lub ciekawa jest
szkoła wiedzy pełna jest

w szkole dziwnie czasem jest
czasem fajnie moze być
lecz najgorsze jest to
ze uczyć trzeba sie

szkoła potęgi kluczem jest
do wiedzy zasięgaj
czym prędzej bo to wazne jest

przyjaciół wielu tam masz
i uczysz sie chetnie w niej
chociaż nie lubiana jest
to i tak jestesmy tam
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:25:00+01:00
"szkoła"

szkoła szkoła
w kółko szkoła
to jest dola
moja szkoła

"nauka"

nauka....
mi w okno stuka
rano budzi mnie
choć nie chce mi się....
do niej wstać!!!

"uczeń"

stoi uczeń z teczką
pójdzie za wycieczką
i chociaż to wycieczka ze szkoły
nie są to żadne opory.


"klasa"

klasa
to jest masa.
z zeszytem siedzą w ławkach
a nauczyciele przy kawkach.

"Dyrektor"
Pan dyrektor w szkole
wkrótce zjedzą go mole
w szufladzie stertę papierów trzyma
przecież to nie jego wina .....
że się na tym biedak nie zna....

4 2 4