Odpowiedzi

2009-06-04T13:31:09+02:00
Nie. Ważyłby 3,2 kg...
1000kg =1t
Najlepsza Odpowiedź!
2009-06-04T13:33:14+02:00
Sa tu dwa problemy.
Jednostka i wielkosc.
tona to jednostka masy a nie jednostaka ciezaru.
Chociaz w zyciu codziennym czesto sa utozsamiane.
0,0032t=3,2kg

WIec odpowiedz jest. NIE MOZLIWE.
z dwoch powodow tona nie jednostka ciezaru
i po drugie nimowlak o masie 3,2 kg raczej nie mowi.

Pozdrawiam
Hans
2009-06-04T13:34:04+02:00