Przetłumacz na jezyjk Polski
Charlotte was born on 21st February 1986 in Cadiff South Wales.In the early years , she had a normal life but she was clearly a talented singer.at the age of elevehn she appeared on ond won a talented show on tv.she got a reconging contract with sony and her first album was instant success.it came out in November 1998 and sold 600 000 copies.she sang all over the world in concerth for bill clinton and even the pope.she was just thirteen and life was good-extremely good.her second album in 1999 was aslo an instatn success but there were problems. people said her parents were pushing her too hard.She argued with her menager and paid him 2milion to go.people said that it was the end of charlotte career,but she then employed her mother maria as her manager and more album seccesses came in 2000 and 2001.charlotte then decided to leave decision but with the help of a personal tutor she passed all her exams with "A"grades.Everything seemed unbelievably good for the young star

3

Odpowiedzi

2009-12-03T17:18:02+01:00
Charlotte* był urodzony na 21-ym Luty (lutowy) 1986 w *Cadiff* Południe (południowy) *Wales.In* wczesne lata, ona miała normalne życie (długotrwałość) ale ona była jawnie utalentowany *singer.at* wiek *elevehn* ona zjawiała się (wydał się) na *ond* wygrał (wygrany; zwyciężył; zwyciężony) utalentowany pokaz (widowisko) na *tv.she* otrzymał (otrzymany; dostał się) *reconging* skracać (zawierać ugodę; kontrakt; kontraktowy) z Sony i jej pierwszy (najpierw) *album* był momentalny *success.it* wychodził z w Listopadzie 1998 i sprzedał (sprzedany; sprzedał; sprzedany) 600 000 *copies.she* zaśpiewał w całym świecie w *concerth* dla rachunku (ustawa) *clinton* i nawet *pope.she* był po prostu (dopiero co) trzynaście i życie (długotrwałość) było dobre nadzwyczajnie *good.her* drugi (sekunda; po drugie) *album* w 1999 był *aslo* *instatn* powodzenie ale tam były kwestie. Zasiedlać (ludzie; lud; ludowy) jej rodzice pchały jej też *hard.She* przedyskutował (przedyskutowany; wywnioskował) z jej *menager* i zapłacił (opłacił; zapłacony; opłacony) on *2milion* *go.people* co to było końcem *charlotte* kariera,ale ona potem używała jej matkę *maria* jak (ponieważ) jej zarządzający i większa ilość (bardziej; więcej) *album* *seccesses* przybywał w 2000 i *2001.charlotte* potem rozstrzygnął (rozstrzygnięty; stanowczy; opowiedział się) urlop decyzja ale z pomocą własnego *tutor* ona mijała (przeciął) cały jej eksjestem z ""*grades.Everything* wydawał się *unbelievably* dobry dla młodej gwiazdy
2009-12-03T17:26:23+01:00
Szarlotka urodziła się dalej 21 luty 1986 w Cadiff Południowej Walii.W wczesnych latach , ona miała normalne życie ale ona była wyraźnie utalentowanym piosenkarzem.w wieku jedenastu ona ukazała się na ond wygranym utalentowany pokaz na tv.ona dostała kontrakt reconging z sony i jej pierwszy album był nagłym sukcesem.to dostało listopad 1998 i sprzedało 600 000 kopii.ona zaśpiewała na całym świecie w concerth dla clinton rachunku i nawet papieża.ona była tylko trzynastu i życie było dobry - niezmiernie dobre.jej drugi album w 1999 był aslo sukces instatn ale były problemy. ludzie powiedzieli, że jej rodzice tłoczyli się ją zbyt mocno.Ona posprzeczała się z jej menager i zapłaciła jego 2milion, by pójść.ludzie powiedzieli, że to był koniec kariery szarlotki,ale ona wtedy zatrudniła jej maria matki jako jej kierownik i więcej sukcesów i albumu przyszło w 2000 i 2001. szarlotka wtedy zdecydowała zostawić decyzję ale z pomocą osobistego opiekuna ona podała wszystkie jej egzaminy z ""klasyfikuje.Wszystko wydawało się nieprawdopodobnie dobry dla młodej gwiazdy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:30:42+01:00
Charlotte urodziła się 21 lutego 1986 roku w Cadiff South Wales.W pierwszych latach było od razu widać że jest wyraźne uzdolniona.W wieku jedenastu lat wystąpiła na OND i wygrała pewien program w telewizji.dostała reconging kontrakt z Sony i jej pierwszy album był natychmiastowy success.it wyszedł w listopadzie 1998 roku i sprzedał 600 000 copies.she śpiewała na całym świecie w concerth dla Clinton Bill, a nawet pope.she właśnie trzynastu i życie było dobre bardzo good.her drugi album w 1999 r. był również instatn sukcesu, ale pojawiły się problemy. osób powiedziała, że jej rodzice byli popychając ją też hard.She argumentował z jej menager i płacił mu 2milion do go.people powiedział, że to był koniec kariery Charlotte, ale następnie zatrudniony jej matka Maria, jak jej menedżer i seccesses albumu przyszedł w 2000 r. i 2001.charlotte następnie postanowiła pozostawić decyzję, ale z pomocą prywatnego nauczyciela Odeszła cała jego egzaminów "A" grades.Everything wydawało się niewiarygodnie dobre dla młodej gwiazdy