Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:18:38+01:00
L=2'Pi'r
r1=10
(w przybliżeniu)
l1=2*3.14*10=62.8
a) 10+2=12
r2=12
l2=2*3.14*12=75,36
75,36-62.8=12.56
Zwiększy się o 12.56.
b) r3=2*10=20
l3=2*3.14*20=125.6
125.6-62.8=62.8
Zwiększy się o 62.8 (dwa razy).
2009-12-03T17:19:22+01:00
R=10
L=2πr
L=20π

r=12
L=24π

r=40π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:20:53+01:00
I koło
r=10
Obw=2πr
Obw=2*10*π
Obw=20π

a)10+2=12
Obw=2*12*π
Obw=24π Długość okręgi zwiększy sie o 14π

b) 10*2=20
Obw=2*20*π
Obw=40π Długość okręgu zwiększy się o 30π