Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:21:18+01:00
Zasada Trzech jedności :
jedność czasu- wydarzenia rozgrywają się w ciągu kilku dni
jedność miejsca- wydarzenia powinny rozgrywać się w jednym miejscu, natomiast w Balladynie akcja toczy się w wielu miejscach np. dom Wdowy, zamek Kirkora
jedność akcji- występuje kilka pobocznych wątków
6 2 6
2009-12-03T17:27:14+01:00
Miejsce (utwor nie rozgrywa sie w jednym miejscu jest ich wiele chata wdowy, zamek
akcji jest pare wątków np zabojstwo Aliny, miłość kirkora
czasu wydarzenia w długim czasie a nie w ciagu 24h
3 2 3