Odpowiedzi

2009-12-03T17:31:18+01:00
Nizina Amazonki
Kotlina Konga
Bengal
Archipelag Malajski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:35:57+01:00
Czerapundzi - ponad 11tys. mm opadów, rek. 22990mm
Lloro-Choco (Kolumbia) 12717 mm
Andy Pantagońskie w Chile - ponad 8tys. mm
Zatoka Gwinejska - ponad 10tys. mm
Andy (kolumbia) - ponad 10tys.mm
Kamerun - ponad 10tys.mm
pozdrawiam



2009-12-03T17:35:54+01:00
Hawaje
USA(Mt. Rainier)
Indie(Cherrapunji)
Kolumbia