Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:25:44+01:00
Najniższych rocznych sumach opadów atmosferycznych
Sahara (Cały pas pustyń na północy Afryki od Maroka po Egipt i Arabię Saudyjską)
Pustynie Wyżyny Mongolskiej i Tybetańskiej w Azji (Gobi, Ałaszan, Takla Makan)
Wielkie pustynie Australii (Wlk. Pust. Wiktorii, Wlk. Pust. Piaszczysta)
Zachodnie wybrzeże Ameryki Południowej (Pustynia Atakama)

Najwyższe opady:
Bengal (nad Zatoką Bengalską)
Nizina Amazonki
Kotlina Konga
Ameryka Środkowa
Archipelag Malajski
3 4 3
2009-12-03T17:27:03+01:00
Regiony w Europie : Indie, Alpy, Wyspy Brytyjskie, Masymram
1 5 1