Odpowiedzi

2009-12-03T17:28:53+01:00
Biblia powinna mieć znaczenie księgi, w której znajdzie na wszystko odpowiedź. Powinna go przestrzegać przed konsekwencjami jego czynów, i uczyć zachowań wobec Boga i Bliźniego.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:29:27+01:00
W życiu młodego chrześcijanina Biblia powinna odgrywać ważną rolę. Powinna być podstawowym źródłem naszej wiary oraz powinniśmy ją czytać codziennie z ciszą i skupieniem. Lecz nie tylko czytać ją, ale i starać się zrozumieć zawarte w niej prawdy i przypowieści. Powinna też być Świętą Księgą dla każdego chrześcijanina i powinniśmy ją bardzo szanować.
4 4 4
2009-12-03T17:31:58+01:00
Duże znaczenie,ponieważ człowiek który jest chrześcijaninem powinien przeczytać chodz część tej biblii i wiedziec jak to bylo w starym testamencie ale rowniez i w nowym
3 1 3