`Bogusia wyjechała na wakacje po powrocie okazało się , że jej tata zostawił ją i jej rodzinę .Dziewczynka była córeczka tatusia i nie mogła uwierzyć , że to prawda .Mama wyżywała się na córce .


napisz list pocieszający co najmniej 10 zdań .

z góry dziękuję ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:38:01+01:00
Droga Bogusiu.
Jest mi bardzo przykro z powodu Twojego taty. Pamiętaj że on nadal Cię kocha i musiał tak postąpić. Myśli o Tobie całymi dniami, na pewno musiał mieć powód by odejść, ale on wróci obiecuję Ci to. Twojej mamie jest bardzo smutno, ale to jest przejściowe, niedługo się uspokoi. Nie gniewaj się na nią i pamiętaj że jesteś wszystkim tym co ma, tylko teraz przechodzi trudne chwile. Zawsze będziesz dla swoich rodziców najważniejsza i nie zamartwiaj się, ze w tej chwili nie ma przy Tobie twojego tatusia i że Twoja mama nie jest w stanie być szczęśliwą i nie zauważa twojego bólu i cierpienia, ponieważ nie wie co czyni. Nie zważaj na złe strony, dostrzegaj tylko te dobre. Wierzę w ciebie, niedługo wszystko będzie jak dawniej. Przesyłam Ci buziaki.
2009-12-03T18:24:11+01:00
Kochana Bogusiu !
Nie martw się .
Wszystko się ułoży i będziecie szczęsliwą rodziną.
Nie psuj sobie dzieciństwa.
Twoj tato napewno kocha cie nad zycie.
Twoja mama równiez tylko bardzo sie przejala tym smutnym wydarzeniem.
Jeżeli nie bedziesz reagowac na smutny wyraz twarzy swojej mamy to bedziesz miala lepszy humor.
NApewno niedlugo spotkasz sie z tata.
Porozmawiasz z nim.
Mam nadzieje ze mnie posluchasz.
Że Będziesz się uśmiechała i bawiła.
Po prostu zachowywała jak wszystkie dzieci.
Czyli nie przejmiesz sie tym.
Pozdrawiam Wera !