Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:31:38+01:00
-fosforowego-substancja mało żrąca
-azotowego-przybiera różne zabarwienie, stężony powoduje żółknięcie, ścina białko
-siarkowego-jest oleisty, wydala dużo ciepła
-chlorowodorowego (solnego)-po otwarciu pojemnika z nim ulatnia się dym
wszystkie są charakterystyczne i bardzo ważne Jeśli pomogłam przyznaj najlepszą;)
2009-12-03T17:38:49+01:00
Solny - występuje w soku żołądkowym
siarkowy - powstaje w procesie gnicia białka
węglowy- stosuje się go w produkcji napojów gazowanych.
azotaowy - powoduje żółknięcie supstancji zawierających białko.