Odpowiedzi

2009-12-03T17:29:06+01:00
- fermentacja alkoholowa
- fermentacja mlekowa
- fermentacja masłowa
- fermentacja octowa
-fermentacja cytrynowa
5 3 5
2009-12-03T17:30:08+01:00
1.Kwas chlebowy
2.Ogórki kiszone
3.Drożdże
4.Wino
5.Kwaśne mleko
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:31:51+01:00
-psucia się wielu produktów spożywczych np.fermentacji mleka
-kiszona kapusta, ogórki
-przy produkcji serów
-domowe przetwory takie jak ogórki kiszone ,kapusta kiszona
-oczyszczanie ścieków
6 3 6