Odpowiedzi

2009-12-03T17:32:41+01:00
Tarcie statyczne – , występujące między dwoma ciałami gdy nie przemieszczają się względem siebie.

niestety znam tylko odpowiedz na tarcie statyczne gdyz pisalismy je w cwiczeniach i napewno jest dobrze.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:32:39+01:00
Tarcie statyczne - jest to tarcie, które występuje między dwoma ciałami gdy nie przemieszczają się one względem siebie.

tarcie kinetyczne -to tarcie, gdy dwa ciała ślizgają się lub toczą po sobie. Siła tarcia przeciwstawia się wówczas ruchowi.
6 3 6
2009-12-03T17:37:38+01:00
Tarcie statyczne występuje między 2 ciałami, gdy nie przemieszczają sie wzgledem siebie, a tarcie kinetyczne występuje, gdy 2 ciała ślizgają sie lub tocza po sobie.
3 3 3