Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:35:48+01:00
>jako suchy lód jest wykorzystywany jako chłodziwo
>służy do wypełniania gaśnic
>służy sporządzania napojów gazowych
>do wyrobu sody amoniakalnej
>zawarty w powietrzu wywołuje twardnienie zaprawy murarskiej

nmzc, wybierzesz za najlepszą i dasz 5? xDD
1 5 1
2009-12-03T17:36:53+01:00
-w przemyśle
-w technice chłodniczej w postaci suchego ludu.
-do produkcji sody amoniakalnej, wody sodowej, suchego lodu, mocznika, oraz w przemyśle cukrowniczym,
-występuje również w popularnych napojach gazowanych.
-jest czynnikiem regulującym oddychanie

1 4 1