Wyobraz sobie,że jesteś Świętym mikołajem i przeżyłeś niezwykła przygodę.Opowiedz o niej i napisz w zeszycie kilka zdań.Zacznij tak:
Zbliżał się 6 .Szykowałem prezenty dla dzieci.Spieszyłem się,
bo musiałem zdyżyć ze swoja pracą w ciągu jednej nocy.
Zapakowałem worki i ruszyłem w drogę.

Proszę o dalsze wypracowanie;)) Jest warte 10 pkt.

2

Odpowiedzi

2009-12-03T17:44:16+01:00
Zbliżał się 6 grudnia. Szykowałem prezenty dla dzieci. Spieszyłem się, bo musiałem zdążyć ze swoją pracą w ciągu jednej nocy.Zapakowałem worki i ruszyłem w drogę.Moje renifery czekały na mnie. Przygotowałem się do lotu i poleciałem.Nagle coś się stało. było to brak paliwa.azapomniałem zatankować,dzięki paliwu reniferom było lżej.nie wiedziałem co mam zrobić . ktoś mnie zobaczył i nie mógł uwierzyć ze ja jestem sw. mikołaje.pomógł mi.za ten uczynek poprosił tylko o mój autograf.poleciałem dalej i wszystko zdążyłem na czas.była to nizwykła przygoda.
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:44:48+01:00
Zbliżał się 6 .Szykowałem prezenty dla dzieci.Spieszyłem się,
bo musiałem zdążyć ze swoja pracą w ciągu jednej nocy.
Zapakowałem worki i ruszyłem w drogę. Moje sanie ciągnęło 5. reniferów
o następujących imionach: Rudolf, Boxer, Mięśniak, Miłosz oraz Max.
Po niedługim czasie moje sanie wystartowały w przestworza. Nagle worek pękł.
Wszystkie prezenty wleciały do rzeki. Nie wiedziałem co robię. Czułem, że zawiodę wszystkie dzieci. Po krótkiej chwili poczułem przyrost energii. Była to niezwykła moc.
Musiałem ją wypróbować. Cofnąłem się w czasie. Już wiedziałem do czego służy ta moc.
Szybko przełożyłem prezenty do innego worka za nim zdążył się rozerwać.
Tak zakończyła się ta historia.



Napisz później co dostałeś proszę.
31 3 31