Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:40:17+01:00
Dla mnie te słowa znaczą, że każdy ma swoje zdanie i mając inne poglądy często nie potrafimy się porozumieć, ale również można je odebrać jako, mówimy różnymi językami a nikt nie jest w stanie znać wszystkich i dlatego nioe możemy sie porozumieć;)

jeżeli uwazasz ze dobrze uznaj za najlepszą
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:40:20+01:00
"Mowa jest źródłem nieporozumień" - czasem jest lepiej siedzieć cicho i trzymać język za zębami niż niepotrzebnie wszczynać awantury, kłótnie, swady.
1 5 1