Odpowiedzi

2009-12-03T17:40:52+01:00
Boże!
Chcielibyśmy, aby nasze dziecko wyrosło na dobrego i mądrego człowieka, abyśmy nie mieli kłopotów materialnych, aby każdy nowy dzień przynosił nam tyle szczęścia i radości ile do tej pory.
Chcemy za razem Ci podziękować za to co mamy .
Amen.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:41:40+01:00
Panie Boże..
Dziękuję za codzienną opiekę nade mną i moją rodziną.
Proszę Cię, spraw aby moi rodzicie nie mieli tylu problemów,
a ich zycie finansowe układało sie pomyślnie. Za wszystkie dobra jakie mi dajesz, jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować.
imię:...

;))
1 5 1
2009-12-03T17:45:33+01:00
Drogi Boże
dziękuje Ci że mogę się wychowywać w rodzinie w której wszyscy mnie kochają. Szczególnie kochający są moi rodzice, którzy dbają o mnie i wspierają w trudnych chwilach. Więc za te zasługi proszę abyś pomógł mi się im odwdzięczyć. Proszę dla nich abyś Boże dał im zdrowie, wytrwałość i wszystkie łaski boże. Z góry Ci dziękuje.
25 4 25