Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:48:46+01:00
A)ponieważ tam promienie słoneczne są pod kątem prostym
b)kołopodbiegunowe
2 4 2
2009-12-03T17:49:59+01:00
A) strefę międzyzwrotnikowa nazywa się także strefą gorącą, ponieważ występują tam najwyższe temperatury przez cały rok
b) dni i noce polarne występują na obu biegunach (strefy klimatów okołobiegunowych)
2009-12-03T17:52:15+01:00
Strefę między zwrotnikami nazywamy gorącą ponieważ leży ona na równiku i tam promienie słoneczne padają 2 razy do roku pod kątem prostym i tylko w tej strefie słońce góruje w zenicie ..
Dlatego gorąca ponieważ jest tam bardzo gorąco!!

Dni i noce polarne występują w strefie podbiegunowej południowej i podbiegunowej północnej..
2 5 2