Odpowiedzi

2009-12-03T17:47:09+01:00
140 zł - 100 %
x - 35 %

x = 4900
100

x = 49

x - kwota obniżki

140 zł - 49 zł = 91

Torebka kosztowała po obniżce 91 zł
2009-12-03T17:46:32+01:00
140 zl- cena torebki przed obniżką
140 zł -------- 100 %
x -------------- 35%

x= 140 zł * 35% / 100%
x=49 zł

140 zł - 49 zł = 91 zł

Torebka po obniżce kosztuje 91 zł :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:48:24+01:00
140 - 100%
x - 35%
100x= 140*35
100x= 4900
x= 4900/100
x= 49

140-49=91
ODP: Torebka po obniżce kosztowała 91 zł.