EX CORRECT THE SENTENCES WHERE NECESSARY
1Andes are longest mountain range in the world
2.three guarters of Earth is water
3. my friend lives in Africa 4.how far in sun from Earth
4.equator is hottest place on our planet
ex przetłumacz zdania na język angielski
1.Wisła jest najdłuższą rzeka w Polsce
mój przyjaciel mieszka w malej wiosce w andach
3. spójrz na niebo! księżyc i gwiazdy są dzisiaj piękne

3

Odpowiedzi

2009-12-03T17:53:47+01:00
1Andes are longest mountain range in the world-Andy to najdłuższe pasmo górskie.
2.Three guarters of Earth is water.-Trzy czwarte Ziemi to woda.
3. my friend lives in Africa -Mój przyjaciel mieszka w Afryce.
4.how far in sun from Earth-Jak daleko od Ziemi jest słońce?
4.equator is hottest place on our planet- Równik jest najgorętszym miejscem na naszej planecie.
ex przetłumacz zdania na język angielski
1.Wisła jest najdłuższą rzeka w Polsce-Wisła is the longest river in Poland.
2.mój przyjaciel mieszka w malej wiosce w andach- My friend lives in a small village in the Andes.
3. spójrz na niebo! księżyc i gwiazdy są dzisiaj piękne-Look at the sky! Moon and stars are now beautiful.
2009-12-03T20:11:20+01:00
1.Wisła is the longest river in Poland, my friend lives in a small village in the Andes 3 look at the sky! moon and stars are now beautiful
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:53:55+01:00
Z POLSKIEGO na ANGIELSKI :

1. Vistula is the longest river in Poland
2. My friend lives in a small village in the Andes
3. look at the sky! moon and stars are now beautiful

: DD A jeżeli chodzilo w tym pierwszym o prztłumaczenie na polski to to jest tak ; D

1. Andy są najdłuższym pasmem górskim na świecie
2. trzy ( tu właśnie nie pamiętam co to było guaters xdd ) Ziemi jest woda
3. Mój przyjaciel mieszka w Afryce
4. jak daleko od Ziemi jest Słońce
5. równik to najgorętsze miejsce na naszej planecie

Polecam się na przyszłość xdd ^^