Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:49:55+01:00
Pieśnie patriotyczne bardzo dużo wnoszą w życie polaka. Pozwalają nam ujrzeć życie dawnej Polski innej strony, bardzo kolorowej, a także wiele nas uczą losach Rzeszpospolitej. Ukazują nam lata wojny, oraz wiele lat cierpień naszego kraju, a także chwile radosne.
6 3 6
2009-12-03T17:53:57+01:00
Pieśni patriotyczne zawsze miały na celu zachęcenie Polaków do walki, dawały im także nadzieję, krzepiły serca.
4 2 4
2009-12-03T21:07:36+01:00
Piesn patriotyczna zagrzewala Polakow do boju! Dzieki temu czuli wiezi z ojczyzna i rodakami, czuli ze walcza w waznej sprawie. Piosenka latwo wpada w ucho wiec spiewali je sobie, by sie np nie bac lub w chwili szczescia i radosci
3 2 3