Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T17:49:27+01:00
Człowiek :
* szczery,
* zaufany,
* lojalny,
* taki który nie zdradzi tajemnic,
* uczciwy itp.
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:52:25+01:00
Człowiek zasługujący na przyjaźń, to wacale nie musi być osoba ( tak jak mysli większość osób), która bedzie miła i ogólnie fajna. Prawdziwym przyjacielem jest osoba, która potrafi odwzajemić nasze uczucia, będzie stanowiła dla nas podporę w trudnych chwilach. Koleżanka, która daje ci przepisywać lekcje, nie do konca steje się miła... może będzie oczekiwała coś w zamian. Przyjaźń to miłość bez skrzydeł. Nie można jej poznać na pierwszy rzut oka. Na przyjaźń zasługuje tylko ktoś kto tobie ufa, a ty jestes w stanie zaufać jemu. Bo podstawą przyjaźni jest zaufanie drugiej osobie :D
21 4 21