Podkreśl czasowniki w formie osobowej.

Wkrótce nadejdzie list.Hanka chętnie poszłaby na pocztę.Starsza siostra już teraz pakuje swój plecak i pierze spodnie.Wybieramy się w góry.Chcielibyśmy wyjechać wcześniej,ale rodzice nam nie pozwalają

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T17:53:05+01:00
Nadejdzie, poszłaby, pakuje, pierze, wybieramy, chcielibyśmy, pozwalają

czasownikiem nie w formie osobowej jest tylko czasownik WYJECHAĆ jest on bezokolicznikiem
2009-12-03T17:53:46+01:00
Nadejdzie
poszłaby
pakuje
pierze
wybieramy się
chcielibyśmy
nie pozwalają
2009-12-03T17:54:10+01:00
Nadejdzie, poszłaby, pakuje,wybieramy się, pierze, nie pozwalają,